joi, 6 mai 2010

Frigarui cu ciuperci




First of all, sa se stie ca ciupercutele au fost pregatite de iubitul meu, eu doar am ajutat :)
Reteta care ne-a inspirat a fost cea de ciuperci umplute cu leurda, din revista Secretele bucatariei, nr 4/2010.
Ingrediente:
24 ciuperci Champignon
o cutie crema de branza cu verdeata
6 felii bacon
ulei de masline , 6 linguri
sare , piper, rozmarin, cimbru

Am facut asa: el a ales 24 de ciupercute, eu le-am curatat , le-am spalat, si le-am tocat piciorusele.
El a amestecat crema de branza cu piciorusele ( ciupercutelor) tocate, sare si piper. Cu aceasta compozitie a umplut fiecare palarie de ciuperca.
12 palarii au fost infasurate in felii de bacon taiate pe jumatate (pe lungime).
Apoi palariile au fost infipte pe tepuse trecute prin apa rece, fata in fata, cate 3 perechi pe tepusa. Eu le-am un uns cu un amestec facut din 4 linguri de ulei, 2 lingurite de rozmarin si 2 de cimbru. Apoi cele 4 frigarui au trecut in tigaia cu 2 linguri de ulei incinse, unde au stat cel mult 10 minute, pe ambele parti.
Au fost de-li-cioa-se!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu