joi, 3 martie 2011

Tarta cu ciuperci si kaiser




Prima tarta in noua tava de tarta Emile Henry :D
Reteta care m-a inspirat am gasit-o pe www.kissthecook.ro (tarta sarata cu ciuperci si afumatura). Nu este identica, dar sigur a iesit la fel de buna si varianta mea.

Ingrediente:
un pachet de foietaj congelat
500 g ciuperci champignon
3 legaturi de ceapa verde
250 g kaiser afumat
masline rosii
unt pentru calit legumele si uns tava
200 g mozarella
3 oua
sare, piper

Am lasat foietajul sa se dezghete, pana a devenit destul de moale pentru a fi modelat.
Am calit in unt ceapa verde tocata, am adaugat si ciupercile curatate si taiate, am lasat pana s-a scurs din sos si ciupercile s-au inmuiat si am adaugat si kaiserul taiat cubulete. Am mai lasat maxim 10 minute pe foc. Am amestecat compozitia tot timpul.
Am uns tava cu unt, am intins foaia, in care am turnat compozitia cu ciuperci. Deasupra am pus felii de mozarella si masline. Din aluatul ramas am taiat fasii si am facut un grilaj peste tarta. Am batut 3 oua si le-am pus peste tarta, am intins cu pensula unde nu a ajuns oul peste grilaj. Am dat la cuptorul preincalzit 30- 40 de minute.
Am mancat o treime din tarta in 2 :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu